7. november 2007

Titler mig her og titler mig der!

Ja, nu må det være på tide at slå fast, hvem der varetager hvad, og hvilke titler det medfører (noget af det er vist bare personbeskrivelser). Vi har vedtaget ved afstemning, hvem der tager sig af visse ting, jeg kan bare ikke lige huske hvad - gider I skrive jeres "titler" på? Ved ikke hvad det skal bruges til, synes bare, det er sjovt :-)
Indtil videre har jeg observeret:

Formand: månedens arrangør

Stan: afrikaansvarlig, notarius, webmaster, flintrende homofil og Mærsk Toyboy.

Ask: julekoordinatoren, kasserer

Jobbe: lovkyndig, nestor

Bolivia: prokurator, sydamerikaansvarlig

Kat: komtessen og spil-ANSVARLIG

Vind:

Hans:

Sluttie: afgående værge for Hans, skatmester, ufrivillig webmaster

12 kommentarer:

Ask sagde ...

Hva faen er det for nogle lyserøde farver, der pludselig er kommet på hovedbloggen?

Sluttie sagde ...

Kan godt være, det er mig der er blevet ufrivillig webmaster, men lover at jeg intet har med farveskiftet at gøre!

Ronnie sagde ...

Det var muligvis mig, som gerne ville have folk til at lægge mærke til Hovedbloggen, da den var pænt død. Ser ud til at have virket.

Folk kan med fordel også lægge mærke til at kalenderen er blevet opdateret.

Ronnie sagde ...

Kan iøvrigt godt lide at det at man skifter farve giver flere kommentarer end et nøje planlagt feriealternativ. Hvem sagde at ungdom var overflade nærmere end substans :-)

Ronnie sagde ...

Må sige at opgaverne er godt fordelt. Jeg har ansvaret for hele afrika mens andre nærmest blot skal have kage med. Så mange sorte, så lidt tid :-)

Sluttie sagde ...

Ansvar for Afrika eller Hans, det kan være det samme!

Sluttie sagde ...

Og ja, du har ret, den nye farve på hovedbloggen gør, at man får mere lyst til at bruge siden til noget andet end bare at komme videre til de andre blogs.

Ask sagde ...

hvad faen er det for noget fesent pladder ... man får da netop lyst til at få takket af og komme videre. Pfth... lyserødt... homo siger jeg bare, homo!

Ronnie sagde ...

Radikalt frisind, ja ja. Man har en holdning til man bliver enig med socialdemokraterne om en ny, pfft, hetero.

Ask sagde ...

Tak tak, den kommentar kan jeg da ikke andet end tage som et kompliment.

Radikal... arh...

Ronnie sagde ...

Har lige skrevet et par titler mere på.

Ask sagde ...

Så vil jeg jo straks benytte lejligheden til at rette dig - det er jo en lørdag (den 31.) vi holder housewarming.